ورق های اکروتایل

تولید ورق های اکروتایل در راستای توجه صنعت معماری امروزی به زیبایی ، تنوع رنگ و طرح در مصالح مورد استفاده در نما­ی سازه­ها در کنار استحکام و مقاومت آنها بر آن شدیم که ورق­های پلی­کربنات طرح سفال را مطابق با استانداردهای جهانی در رنگ های متنوع و جذاب با زیبایی فوق العاده تولید و عرضه نماییم. (ورق های اکروتایل) ورق­های پلی­کربنات طرح سفال محصولی بسیار مدرن است که در پی پژوهشهای فراوان مهندسین پلیمر ساخته شده است .این دستاورد توانسته است جایگاه خود را به عنوان گزینه­ای مناسب با ساختاری استوار و اصیل در معماری اروپایی و نمونه­سازی سنتی در معماری نوین در پوشش سقف نشان دهد .این ورق­ها از دو پلیمر مستحکم پلی­کربنات و اکریلیک ساخته شده است و درجه پایداری بالایی دارد. این ورق­ها در برابر خوردگی شیمیایی، گرما و تغییرات حرارتی تا 110 درجه سانتیگراد پایدار است . همچنین شرکت آذر بتن توانایی ارائه اینگونه ورق­ها را از جنس ABS و اکریلیک دارا می­باشد .

زمینه های کاربرد ورق های پلی کربنات طرح سفال( ورق های اکروتایل) :

  • سازه­های مسطح به اریب
  • ویلاها و خانه باغ­ها
  • اقامتگاه­های تفریحی
  • انواع سقف­ها وشیروانی­ها

نگهداری ورق های اکروتایل:
ورق‌هایی که در محیط بیرون نگه‌داشته می‌شوند، می‌بایست توسط پوشش ضد آب مناسبی که نور از آن عبور نکند در برابر نور خورشید و باران محافظت شده و از تماس آنها با هرگونه ماده شیمیایی جلوگیری شود .

    سوراخ‌کاری ورق های اکروتایل:
تنها از دریلی که دارای فولاد نو یا تیز بوده یا اینکه نوکی کاربیدی داشته باشد استفاده کنید. حداقل فاصله سوراخ‌ها از لبه ورق می‌بایست  40 میلیمتر باشد.

برداشتن روکش محافظ:
قبل از نصب،روکش محافظ را تقریباُ 5 سانتیمتر از لبه‌ها جدا سازید. بعد از تکمیل نصب ورق بلافاصله تمام روکش را نیز جدا کنید .

بستن انتهای ورق:
ورق‌ها همیشه می‌بایست بوسیله پشت‌بندهای دارای شیب عمودی، ثابت نگه‌داشته شوند. انتهای بالایی را با نوارهای آلومینیومی یا پروفیل Uشکل ببندید. قسمت‌های پایین را با نوار آلومینیومی سوراخ‌دار یا یک پروفیلUشکل سوراخ‌دار ببندید.

سیلیکون:
فقط از سیلیکون‌های مناسب برای پلی‌کربنات استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن ورق های اکروتایل:
تنها از پاک‌کننده‌های خنثی یا صابون‌های ملایم و پارچه نرم یا اسفنج استفاده کنید. ورق را با آب ولرم شستشو دهید (زیر 60درجه سانتی‌گراد ).

روش برش ورق های اکروتایل:
می‌توانید از کاترهای معمولی یا اره‌های دستی استفاده کنید روکش‌های محافظ می‌بایست برای جلوگیری از خراشیده شدن سطح ورق بر روی آن تا انتهای کار باقی بماند. تیغه‌های مناسب می‌توانند قطرهای نازک‌تر را برش دهند .

قرارگیری در معرض نور آفتاب:
سمت ضد UVورق به‌وسیله روکش نقش‌دار پوشیده شده و می‌بایست رو به نور آفتاب قرار گیرد .

امتیاز دهی